هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل هلیا کیش

 یکی از هتل های 4 ستاره شیک کیش هتل هلیا است که در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی به دریا بروند. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد که دارای اینترنت فعال است. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته شیک می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ می باشد که مسافران تور کیش می توانند به کمی قدم زدند به پیاده روی بروند.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران تور کیش، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... در اختیار مسافران تور کیش می باشند.

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: